Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9296
Title: Управління маркетинговою стратегією підприємства (за матеріалами ТОВ «БУД-МАРКА»)
Other Titles: Management of the marketing strategy of the enterprise (based on the materials "BUD-MARKA" LLC)
Authors: Дякович, Роман Андрійович
Diakovych, Roman
Keywords: маркетингова стратегія;маркетингові дослідження;маркетингові цілі;маркетинг-мікс;маркетингові комунікації;цифровий маркетинг;marketing strategy;marketing research;marketing goals;marketing mix;marketing communications;digital marketing
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Дякович Р. А. Управління маркетинговою стратегією підприємства (за матеріалами ТОВ «БУД-МАРКА») : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Н. В. Коваль, доцент. Біла Церква, 2023. 89 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів управління маркетинговою стратегією підприємства (за матеріалами ТОВ «БУД-МАРКА»). Доведено, що в економічній літературі відсутня єдність думок щодо сутності маркетингової стратегії. Запропоновано авторське визначення дефініції «маркетингова стратегія підприємства». Розроблено узагальнену класифікацію маркетингових стратегій, виділено їх групи, види та підвиди відповідно до 12 класифікаційних ознак. Запропоновано власний алгоритм формування та реалізації маркетингової стратегії, який передбачає сім етапів. Обґрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою стратегією підприємства: введення до штатного розпису посади маркетолога; використання маркетингових Інтернет-стратегій (збору інформації, мінімізації витрат, особистих та повторних продажів) та інтернет-комунікацій; формування позитивного іміджу та впізнаваності компанії на локальному ринку.
Description: The qualification work is devoted to the study of the theoretical-methodical and practical aspects of managing the company's marketing strategy (based on the materials "BUD-MARKA" LLC). This thesis highlights a difference of opinions in the economic literature regarding the essence of the marketing strategy. It proposes a new definition of "enterprise marketing strategy". It develops a generalized classification of marketing strategies and classifies them into groups, types, and subtypes according to 12 features. It proposes a proprietary algorithm for forming and implementing a marketing strategy, which involves seven stages. This thesis substantiates the directions for improving the management of the company's marketing strategy: hiring a marketing specialist, using digital marketing strategies (data collection, cost minimization, individual and repeat sales) and modern ways of communicating with customers, and establishing positive brand image and brand recognition in the local market.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9296
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:005.21
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
073_D_ Diakovych_ Roman_ Andriiovych.pdf723,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.