Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДякович, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorDiakovych, Roman-
dc.date.accessioned2023-12-30T18:01:04Z-
dc.date.available2023-12-30T18:01:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДякович Р. А. Управління маркетинговою стратегією підприємства (за матеріалами ТОВ «БУД-МАРКА») : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Н. В. Коваль, доцент. Біла Церква, 2023. 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9296-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the study of the theoretical-methodical and practical aspects of managing the company's marketing strategy (based on the materials "BUD-MARKA" LLC). This thesis highlights a difference of opinions in the economic literature regarding the essence of the marketing strategy. It proposes a new definition of "enterprise marketing strategy". It develops a generalized classification of marketing strategies and classifies them into groups, types, and subtypes according to 12 features. It proposes a proprietary algorithm for forming and implementing a marketing strategy, which involves seven stages. This thesis substantiates the directions for improving the management of the company's marketing strategy: hiring a marketing specialist, using digital marketing strategies (data collection, cost minimization, individual and repeat sales) and modern ways of communicating with customers, and establishing positive brand image and brand recognition in the local market.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів управління маркетинговою стратегією підприємства (за матеріалами ТОВ «БУД-МАРКА»). Доведено, що в економічній літературі відсутня єдність думок щодо сутності маркетингової стратегії. Запропоновано авторське визначення дефініції «маркетингова стратегія підприємства». Розроблено узагальнену класифікацію маркетингових стратегій, виділено їх групи, види та підвиди відповідно до 12 класифікаційних ознак. Запропоновано власний алгоритм формування та реалізації маркетингової стратегії, який передбачає сім етапів. Обґрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою стратегією підприємства: введення до штатного розпису посади маркетолога; використання маркетингових Інтернет-стратегій (збору інформації, мінімізації витрат, особистих та повторних продажів) та інтернет-комунікацій; формування позитивного іміджу та впізнаваності компанії на локальному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингові ціліuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmarketing goalsuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.titleУправління маркетинговою стратегією підприємства (за матеріалами ТОВ «БУД-МАРКА»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the marketing strategy of the enterprise (based on the materials "BUD-MARKA" LLC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:005.21uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
073_D_ Diakovych_ Roman_ Andriiovych.pdf723,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.