Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8844
Title: Communicative effectiveness of native suggestive texts
Other Titles: Комунікативна ефективність нативних сугестивних текстів
Authors: Тарасюк, Анна Миколаївна
Tarasiuk, Anna
Keywords: нативна реклама;native advertising;сугестори;suggestors;лінгвокомунікативне тлумачення;linguistic-communicative interpretation
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Тарасюк А.М. Сommunicative effectiveness of native suggestive texts / А.М. Тарасюк // Актуальні проблеми права, психології та педагогіки в умовах війни : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (БНАУ, 13-14 квітня 2023 р.). - Біла Церква, 2023. - С.131-133.
Abstract: Обговорюється комунікативна ефективність нативної реклами, уміння досягти поставленої мовцем мети та підтримувати баланс стосунків із співрозмовником досягається розумінням комунікативної поведінки адресатів повідомлення. Вихідною концепцією дослідження комунікативної поведінки є її структурна єдність, яка реалізується на когнітивному, афективному та мотиваційно-ціннісному рівнях.
Description: Communicative effectiveness of native advertising, the ability to achieve the goal set by the speaker and maintain the balance of relations with the interlocutor is achieved by understanding the communicative behavior of message recipients are discused. The starting concept of the research of communicative behavior is its structural unity, which is implemented at the cognitive, affective, and motivational-value levels.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8844
metadata.dc.identifier.udc: 811.111’04’23:22.04
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Communicative_ef.pdf723,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.