Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8844
Назва: Communicative effectiveness of native suggestive texts
Інші назви: Комунікативна ефективність нативних сугестивних текстів
Автори: Тарасюк, Анна Миколаївна
Tarasiuk, Anna
Ключові слова: нативна реклама;native advertising;сугестори;suggestors;лінгвокомунікативне тлумачення;linguistic-communicative interpretation
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Тарасюк А.М. Сommunicative effectiveness of native suggestive texts / А.М. Тарасюк // Актуальні проблеми права, психології та педагогіки в умовах війни : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (БНАУ, 13-14 квітня 2023 р.). - Біла Церква, 2023. - С.131-133.
Короткий огляд (реферат): Обговорюється комунікативна ефективність нативної реклами, уміння досягти поставленої мовцем мети та підтримувати баланс стосунків із співрозмовником досягається розумінням комунікативної поведінки адресатів повідомлення. Вихідною концепцією дослідження комунікативної поведінки є її структурна єдність, яка реалізується на когнітивному, афективному та мотиваційно-ціннісному рівнях.
Опис: Communicative effectiveness of native advertising, the ability to achieve the goal set by the speaker and maintain the balance of relations with the interlocutor is achieved by understanding the communicative behavior of message recipients are discused. The starting concept of the research of communicative behavior is its structural unity, which is implemented at the cognitive, affective, and motivational-value levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8844
УДК: 811.111’04’23:22.04
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communicative_ef.pdf723,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.