Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8590
Title: Функціональність як особлива складова комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іншомовного говоріння студентів-філологів
Other Titles: Functionality as a special component of the communicative-activity approach in teaching foreign language speaking of philology students
Authors: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Keywords: комунікативно-діяльнісний підхід; модель спілкування; мовленнєва спрямованість; картина миру;communicative and activity approach; communication model; speech orientation; a picture of peace
Issue Date: 13-Apr-2023
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Рєзнік В.Г. Функціональність як особлива складова комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іншомовного говоріння студентів-філологів / В.Г.Рєзнік // Актуальні проблеми права, психології та педагогіки в умовах війни: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 13 - 14 квітня 2023 р.). – Біла Церква, 2023. – С.163 – 165.
Abstract: Функціональність як особливий принцип комунікативно-діяльнісного підходу вимагає організовувати навчальну діяльність студентів таким чином, щоб вони виконували вмотивовані дії із мовленнєвим матеріалом для успішного вирішення різних комунікативних завдань.
Description: Functionality as a special principle of the communicative-activity approach requires organizing the educational activities of students in such a way that they perform motivated actions with speech material to successfully solve various communicative tasks.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8590
metadata.dc.identifier.udc: 378.147:81'243
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Funktsionalnist_.pdf737,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.