Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8590
Назва: Функціональність як особлива складова комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іншомовного говоріння студентів-філологів
Інші назви: Functionality as a special component of the communicative-activity approach in teaching foreign language speaking of philology students
Автори: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Ключові слова: комунікативно-діяльнісний підхід; модель спілкування; мовленнєва спрямованість; картина миру;communicative and activity approach; communication model; speech orientation; a picture of peace
Дата публікації: 13-кві-2023
Видавництво: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Бібліографічний опис: Рєзнік В.Г. Функціональність як особлива складова комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іншомовного говоріння студентів-філологів / В.Г.Рєзнік // Актуальні проблеми права, психології та педагогіки в умовах війни: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 13 - 14 квітня 2023 р.). – Біла Церква, 2023. – С.163 – 165.
Короткий огляд (реферат): Функціональність як особливий принцип комунікативно-діяльнісного підходу вимагає організовувати навчальну діяльність студентів таким чином, щоб вони виконували вмотивовані дії із мовленнєвим матеріалом для успішного вирішення різних комунікативних завдань.
Опис: Functionality as a special principle of the communicative-activity approach requires organizing the educational activities of students in such a way that they perform motivated actions with speech material to successfully solve various communicative tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8590
УДК: 378.147:81'243
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Funktsionalnist_.pdf737,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.