Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211
Назва: Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання
Інші назви: The practice of using online resources in the teaching of the discipline "Ukrainian language (for professional guidance") in conditions of mixed learning
Автори: Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Тимчук, Інна Миколаївна
Timchuk, Inna
Ключові слова: методи дистанційного навчання, онлайн-ресурси, ефективність дистанційного навчання;methods of distance learning;онлайн-ресурси;online resources;ефективність дистанційного навчання;effectiveness of distance learning
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПП «Поліум»
Бібліографічний опис: Погоріла С. Б. Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання / С. Б. Погоріла, І. М. Тимчук // Філософські аспекти професійної освіти: збірник тез за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції ( ХДАЕУ, 17 листопада 2022 р.). - Кропивницький, 2022. - С. 255-257.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються методи дистанційного навчання, коли викладачем підбираються різні освітні ресурси, друковані, аудіо- та відеомате ріали, а також навчальні посібники, які доставляються телекомунікаційними мережами; метод опосередкованого викладання, через телефон, голосову пошту, електронну пошту, скайп..; метод, для якого характерна активна взаємодія всіх учасників освітнього процесу; метод проєктів, який передбачає комплексний процес навчання, що дозволяє студенту виявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї навчально-пізнавальної діяльності; метод проблемного навчання та дослідницький метод. Проаналізовано умови ефективності змішаного навчання: технологічна готовність закладу вищої освіти, здобувачів та викладачів; методичне забезпечення дисципліни; планування та організація самостійної роботи студентів; взаємодія зі студентами та їх мотивація до вивчення дисципліни.
Опис: Methods of distance learning are considered, when the teacher selects various educational resources, printed, audio and video materials, as well as educational aids delivered by telecommunication networks; method of indirect teaching, via phone, voice mail, e-mail, skype; a method characterized by the active interaction of all participants in the educational process; the project method, which involves a complex learning process, which allows the student to demonstrate independence in planning, organizing and controlling his educational and cognitive activities; method of problem-based learning and research method. The conditions for the effectiveness of blended learning are analyzed: the technological readiness of the higher education institution, students and teachers; methodical provision of discipline; planning and organization of students' independent work; interaction with students and their motivation to study the discipline.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211
ISBN: 978-617-8112-11-0
УДК: 811.161.2'276
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Praktyka_vykorystan.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.