Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211
Назва: | Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання |
Інші назви: | The practice of using online resources in the teaching of the discipline "Ukrainian language (for professional guidance") in conditions of mixed learning |
Автори: | Погоріла, Світлана Григорівна Pohorila, Svitlana Тимчук, Інна Миколаївна Timchuk, Inna |
Ключові слова: | методи дистанційного навчання, онлайн-ресурси, ефективність дистанційного навчання;methods of distance learning;онлайн-ресурси;online resources;ефективність дистанційного навчання;effectiveness of distance learning |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПП «Поліум» |
Бібліографічний опис: | Погоріла С. Б. Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання / С. Б. Погоріла, І. М. Тимчук // Філософські аспекти професійної освіти: збірник тез за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції ( ХДАЕУ, 17 листопада 2022 р.). - Кропивницький, 2022. - С. 255-257. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються методи дистанційного навчання, коли викладачем підбираються різні освітні ресурси, друковані, аудіо- та відеомате ріали, а також навчальні посібники, які доставляються телекомунікаційними мережами; метод опосередкованого викладання, через телефон, голосову пошту, електронну пошту, скайп..; метод, для якого характерна активна взаємодія всіх учасників освітнього процесу; метод проєктів, який передбачає комплексний процес навчання, що дозволяє студенту виявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї навчально-пізнавальної діяльності; метод проблемного навчання та дослідницький метод. Проаналізовано умови ефективності змішаного навчання: технологічна готовність закладу вищої освіти, здобувачів та викладачів; методичне забезпечення дисципліни; планування та організація самостійної роботи студентів; взаємодія зі студентами та їх мотивація до вивчення дисципліни. |
Опис: | Methods of distance learning are considered, when the teacher selects various educational resources, printed, audio and video materials, as well as educational aids delivered by telecommunication networks; method of indirect teaching, via phone, voice mail, e-mail, skype; a method characterized by the active interaction of all participants in the educational process; the project method, which involves a complex learning process, which allows the student to demonstrate independence in planning, organizing and controlling his educational and cognitive activities; method of problem-based learning and research method. The conditions for the effectiveness of blended learning are analyzed: the technological readiness of the higher education institution, students and teachers; methodical provision of discipline; planning and organization of students' independent work; interaction with students and their motivation to study the discipline. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211 |
ISBN: | 978-617-8112-11-0 |
УДК: | 811.161.2'276 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Praktyka_vykorystan.pdf | 2,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.