Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погоріла, Світлана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Pohorila, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Тимчук, Інна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Timchuk, Inna | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-29T07:57:09Z | - |
dc.date.available | 2023-01-29T07:57:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Погоріла С. Б. Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання / С. Б. Погоріла, І. М. Тимчук // Філософські аспекти професійної освіти: збірник тез за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції ( ХДАЕУ, 17 листопада 2022 р.). - Кропивницький, 2022. - С. 255-257. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8112-11-0 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211 | - |
dc.description | Methods of distance learning are considered, when the teacher selects various educational resources, printed, audio and video materials, as well as educational aids delivered by telecommunication networks; method of indirect teaching, via phone, voice mail, e-mail, skype; a method characterized by the active interaction of all participants in the educational process; the project method, which involves a complex learning process, which allows the student to demonstrate independence in planning, organizing and controlling his educational and cognitive activities; method of problem-based learning and research method. The conditions for the effectiveness of blended learning are analyzed: the technological readiness of the higher education institution, students and teachers; methodical provision of discipline; planning and organization of students' independent work; interaction with students and their motivation to study the discipline. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядаються методи дистанційного навчання, коли викладачем підбираються різні освітні ресурси, друковані, аудіо- та відеомате ріали, а також навчальні посібники, які доставляються телекомунікаційними мережами; метод опосередкованого викладання, через телефон, голосову пошту, електронну пошту, скайп..; метод, для якого характерна активна взаємодія всіх учасників освітнього процесу; метод проєктів, який передбачає комплексний процес навчання, що дозволяє студенту виявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї навчально-пізнавальної діяльності; метод проблемного навчання та дослідницький метод. Проаналізовано умови ефективності змішаного навчання: технологічна готовність закладу вищої освіти, здобувачів та викладачів; методичне забезпечення дисципліни; планування та організація самостійної роботи студентів; взаємодія зі студентами та їх мотивація до вивчення дисципліни. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ПП «Поліум» | uk_UA |
dc.subject | методи дистанційного навчання, онлайн-ресурси, ефективність дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | methods of distance learning | uk_UA |
dc.subject | онлайн-ресурси | uk_UA |
dc.subject | online resources | uk_UA |
dc.subject | ефективність дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | effectiveness of distance learning | uk_UA |
dc.title | Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | The practice of using online resources in the teaching of the discipline "Ukrainian language (for professional guidance") in conditions of mixed learning | uk_UA |
dc.type | Методичні рекомендації | uk_UA |
dc.identifier.udc | 811.161.2'276 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Praktyka_vykorystan.pdf | 2,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.