Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorTimchuk, Inna-
dc.date.accessioned2023-01-29T07:57:09Z-
dc.date.available2023-01-29T07:57:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПогоріла С. Б. Практика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчання / С. Б. Погоріла, І. М. Тимчук // Філософські аспекти професійної освіти: збірник тез за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції ( ХДАЕУ, 17 листопада 2022 р.). - Кропивницький, 2022. - С. 255-257.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8112-11-0-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8211-
dc.descriptionMethods of distance learning are considered, when the teacher selects various educational resources, printed, audio and video materials, as well as educational aids delivered by telecommunication networks; method of indirect teaching, via phone, voice mail, e-mail, skype; a method characterized by the active interaction of all participants in the educational process; the project method, which involves a complex learning process, which allows the student to demonstrate independence in planning, organizing and controlling his educational and cognitive activities; method of problem-based learning and research method. The conditions for the effectiveness of blended learning are analyzed: the technological readiness of the higher education institution, students and teachers; methodical provision of discipline; planning and organization of students' independent work; interaction with students and their motivation to study the discipline.uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються методи дистанційного навчання, коли викладачем підбираються різні освітні ресурси, друковані, аудіо- та відеомате ріали, а також навчальні посібники, які доставляються телекомунікаційними мережами; метод опосередкованого викладання, через телефон, голосову пошту, електронну пошту, скайп..; метод, для якого характерна активна взаємодія всіх учасників освітнього процесу; метод проєктів, який передбачає комплексний процес навчання, що дозволяє студенту виявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї навчально-пізнавальної діяльності; метод проблемного навчання та дослідницький метод. Проаналізовано умови ефективності змішаного навчання: технологічна готовність закладу вищої освіти, здобувачів та викладачів; методичне забезпечення дисципліни; планування та організація самостійної роботи студентів; взаємодія зі студентами та їх мотивація до вивчення дисципліни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПП «Поліум»uk_UA
dc.subjectметоди дистанційного навчання, онлайн-ресурси, ефективність дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectmethods of distance learninguk_UA
dc.subjectонлайн-ресурсиuk_UA
dc.subjectonline resourcesuk_UA
dc.subjectефективність дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjecteffectiveness of distance learninguk_UA
dc.titleПрактика використання онлайн ресурсів у викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням») в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeThe practice of using online resources in the teaching of the discipline "Ukrainian language (for professional guidance") in conditions of mixed learninguk_UA
dc.typeМетодичні рекомендаціїuk_UA
dc.identifier.udc811.161.2'276uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Praktyka_vykorystan.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.