Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6011
Title: Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами
Other Titles: On the issue of organizational principles of agricultural marketing by agricultural enterprises
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Keywords: аграрний маркетинг, агропідприємства, ринок, управління;agricultural marketing, agricultural enterprises, market, management
Issue Date: 2011
Publisher: Національна академія аграрних наук України
Citation: Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами / І.В. Артімонова // Вісник аграрної науки. – 2011. – № 10 – С. 65–67.
Abstract: Перехід до ведення господарської діяльності на принципах маркетингу у кожному аграрному підприємстві має особливий характер і залежить від багатьох факторів ( спеціалізації, обсягів реалізації та ін.). При організації служби маркетингу керівництво повинно дбати про те, щоб концепція маркетингу стала основою господарської діяльності організації, домінуючою функцією управління.
Description: The transition to economic activity on the principles of marketing in each agricultural enterprise has a special character and depends on many factors (specialization, sales, etc.). When organizing a marketing service, management must ensure that the concept of marketing becomes the basis of economic activity of the organization, the dominant function of management.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6011
metadata.dc.identifier.udc: 339.13:631.152
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
On_the_issue_of_organizational.pdf90,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.