Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360
Title: | Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності |
Other Titles: | Theoretical end of formation of preparedness of students in economic specialties before professional-pedagogical dialnost |
Authors: | Погоріла, Світлана Григорівна Pohorila, Svitlana Тимчук, Інна Миколаївна Timchuk, Inna |
Keywords: | професійно-педагогічна готовність;professional and pedagogical readiness;мотиваційний критерій;motivational criterion;діяльнісний критерій;activity criterion;когнітивний критерій;cognitive criterion |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Глухівський НПУ ім. О. Довженка |
Citation: | Погоріла С.Г. Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності / С.Г.Погоріла, І.М.Тимчук // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного семінару (Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 05 листопада 2020 р.).- Глухів, 2020 .- С. 79-80. |
Abstract: | Розкрито понятття «професійно-педагогічна готовність студентів економічних спеціальностей» - результат професійно-педагогічної підготовки, який характеризується сформованістю спеціальних професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів, які виявляються в досвіді їхньої пізнавальної та практичної активності, в досвіді творчого педагогічного мислення та досвіді емоційного ставлення до професії викладача вищої школи. Зазначено, що ефективність професійно-педагогічної діяльності визначається такими критеріями: мотиваційним, діяльністим, когнітивний. |
Description: | The concept of "professional and pedagogical readiness of students of economic specialties" is revealed - the result of professional and pedagogical training, which is characterized by the formation of special professional and pedagogical knowledge, skills and abilities of students, which are manifested in the experience of their cognitive and practical activity. attitude to the profession of high school teacher. It is noted that the effectiveness of professional and pedagogical activities is determined by the following criteria: motivational, activity, cognitive |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360 |
ISBN: | 978-966-376-078-0 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378 22:33:338.22 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teoretychni_zasady.pdf | 752,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.