Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360
Назва: Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності
Інші назви: Theoretical end of formation of preparedness of students in economic specialties before professional-pedagogical dialnost
Автори: Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Тимчук, Інна Миколаївна
Timchuk, Inna
Ключові слова: професійно-педагогічна готовність;professional and pedagogical readiness;мотиваційний критерій;motivational criterion;діяльнісний критерій;activity criterion;когнітивний критерій;cognitive criterion
Дата публікації: 2020
Видавництво: Глухівський НПУ ім. О. Довженка
Бібліографічний опис: Погоріла С.Г. Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності / С.Г.Погоріла, І.М.Тимчук // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного семінару (Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 05 листопада 2020 р.).- Глухів, 2020 .- С. 79-80.
Короткий огляд (реферат): Розкрито понятття «професійно-педагогічна готовність студентів економічних спеціальностей» - результат професійно-педагогічної підготовки, який характеризується сформованістю спеціальних професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів, які виявляються в досвіді їхньої пізнавальної та практичної активності, в досвіді творчого педагогічного мислення та досвіді емоційного ставлення до професії викладача вищої школи. Зазначено, що ефективність професійно-педагогічної діяльності визначається такими критеріями: мотиваційним, діяльністим, когнітивний.
Опис: The concept of "professional and pedagogical readiness of students of economic specialties" is revealed - the result of professional and pedagogical training, which is characterized by the formation of special professional and pedagogical knowledge, skills and abilities of students, which are manifested in the experience of their cognitive and practical activity. attitude to the profession of high school teacher. It is noted that the effectiveness of professional and pedagogical activities is determined by the following criteria: motivational, activity, cognitive
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360
ISBN: 978-966-376-078-0
УДК: 378 22:33:338.22
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_zasady.pdf752,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.