Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4171
Title: Щодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Regarding the development of marketing infrastructure for agricultural products
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Keywords: аграрна продукція;agricultural products;торгівля;trade
Issue Date: 2010
Publisher: НААН
Citation: Артімонова І. В. Щодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємств / І.В. Артімонова // Вісник аграрної науки. - 2010. - №2. - С. 71-72.
Abstract: Встановлено, що найефективніші канали реалізації аграрної продукції — оптові ринки, біржі, аукціони, різноманітні оптові торгові центри, діяльність яких спрямована на впорядкування торгівлі, проведення, збирання і розподіл ринкової інформації.
Description: Found to be the most effective channels sales of agricultural products - wholesale markets, exchanges, auctions, various wholesale trading centers focused on ordering trade, holding, gathering and the distribution of market information.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4171
metadata.dc.identifier.udc: 658.81:338.49/.439.5:339:564
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shhodo_rozvytku.pdf151,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.