Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4171
Назва: Щодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Regarding the development of marketing infrastructure for agricultural products
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Ключові слова: аграрна продукція;agricultural products;торгівля;trade
Дата публікації: 2010
Видавництво: НААН
Бібліографічний опис: Артімонова І. В. Щодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємств / І.В. Артімонова // Вісник аграрної науки. - 2010. - №2. - С. 71-72.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що найефективніші канали реалізації аграрної продукції — оптові ринки, біржі, аукціони, різноманітні оптові торгові центри, діяльність яких спрямована на впорядкування торгівлі, проведення, збирання і розподіл ринкової інформації.
Опис: Found to be the most effective channels sales of agricultural products - wholesale markets, exchanges, auctions, various wholesale trading centers focused on ordering trade, holding, gathering and the distribution of market information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4171
УДК: 658.81:338.49/.439.5:339:564
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shhodo_rozvytku.pdf151,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.