Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4169
Title: Організаційно-економічні аспекти розвитку маркетингової діяльності на ринку агропродовольчої продукції
Other Titles: Organizational and economic aspects of the development of marketing activities in the market of agro-food products
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Keywords: маркетингова система;marketing system;трансакційні витрати;transaction costs;збут;sales;виробництво;production;кон'юнктура;market conditions;асортимент;assortment;попит;demand;інструменти маркетингу;marketing tools
Issue Date: 2014
Publisher: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького
Citation: Артімонова І. В. Організаційно-економічні аспекти розвитку маркетингової діяльності на ринку агропродовольчої продукції //Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені СЗ Ґжицького. – 2014. – Т. 16. – №. 1-1.
Abstract: Розкрито економічну сутність категорії "маркетингова система" та обґрунтовано маркетингові стратегії її реалізації із урахуванням поставлених цілей маркетингової діяльності.
Description: The economic essence of the category "Marketing System" is explained and reasonable marketing strategy for its implementation, taking into account the objectives of marketing activities. It was shown main criteria for the functioning of marketing systems that can be formalized through a mathematical model that seeks to maximize the net discounted income. It is established that the model of marketing should be based on the principles of marketing interaction. A system for the formation and organization of marketing activities in agricultural production.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4169
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:338.439.5
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketyngova_diyalnist.pdf178,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.