Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Iryna-
dc.date.accessioned2020-02-11T12:57:22Z-
dc.date.available2020-02-11T12:57:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАртімонова І. В. Організаційно-економічні аспекти розвитку маркетингової діяльності на ринку агропродовольчої продукції //Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені СЗ Ґжицького. – 2014. – Т. 16. – №. 1-1.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4169-
dc.descriptionThe economic essence of the category "Marketing System" is explained and reasonable marketing strategy for its implementation, taking into account the objectives of marketing activities. It was shown main criteria for the functioning of marketing systems that can be formalized through a mathematical model that seeks to maximize the net discounted income. It is established that the model of marketing should be based on the principles of marketing interaction. A system for the formation and organization of marketing activities in agricultural production.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито економічну сутність категорії "маркетингова система" та обґрунтовано маркетингові стратегії її реалізації із урахуванням поставлених цілей маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицькогоuk_UA
dc.subjectмаркетингова системаuk_UA
dc.subjectmarketing systemuk_UA
dc.subjectтрансакційні витратиuk_UA
dc.subjecttransaction costsuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectкон'юнктураuk_UA
dc.subjectmarket conditionsuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.titleОрганізаційно-економічні аспекти розвитку маркетингової діяльності на ринку агропродовольчої продукціїuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and economic aspects of the development of marketing activities in the market of agro-food productsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc339.138:338.439.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyngova_diyalnist.pdf178,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.