Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3159
Title: Реклама і стимулювання збуту
Other Titles: Advertising and Sales Promotion
Authors: Худякова, Лідія Костянтинівна
Матвієнко, Валентина Михайлівна
Khudiakova, Lidiia
Matvienko, Valentyna
Keywords: реклама, слоган, композиція тексту, макет, рекламна кампанія;advertising, slogan, text composition, model, advertising campaign
Issue Date: 2018
Publisher: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету
Citation: Худякова Л.К., Матвієнко В.М. Реклама і стимулювання збуту. Біла Церква: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету, 2018.
Abstract: У матеріалах висвітлено суть, значення, основні вимоги і завдання рекламної діяльності, види та засоби реклами. Посібник містить рекомендації щодо структури рекламного звернення та його оформлення, особливості використання у зверненні кольорів, шрифтів, ілюстрацій.
Description: The materials highlight essence, role, main requirements and tasks of advertising activity, types and means of advertising. The textbook contains recommendations concerning the structure of an advertisement’s appeal and its design, the features of using colours, fonts, and illustrations in it.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3159
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reklama i stymuljuvannja.zip2,09 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.