Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудякова, Лідія Костянтинівна-
dc.contributor.authorМатвієнко, Валентина Михайлівна-
dc.contributor.authorKhudiakova, Lidiia-
dc.contributor.authorMatvienko, Valentyna-
dc.date.accessioned2019-12-13T06:10:47Z-
dc.date.available2019-12-13T06:10:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХудякова Л.К., Матвієнко В.М. Реклама і стимулювання збуту. Біла Церква: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету, 2018.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3159-
dc.descriptionThe materials highlight essence, role, main requirements and tasks of advertising activity, types and means of advertising. The textbook contains recommendations concerning the structure of an advertisement’s appeal and its design, the features of using colours, fonts, and illustrations in it.uk_UA
dc.description.abstractУ матеріалах висвітлено суть, значення, основні вимоги і завдання рекламної діяльності, види та засоби реклами. Посібник містить рекомендації щодо структури рекламного звернення та його оформлення, особливості використання у зверненні кольорів, шрифтів, ілюстрацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТехнолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університетуuk_UA
dc.subjectреклама, слоган, композиція тексту, макет, рекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectadvertising, slogan, text composition, model, advertising campaignuk_UA
dc.titleРеклама і стимулювання збутуuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising and Sales Promotionuk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reklama i stymuljuvannja.zip2,09 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.