Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3159
Назва: Реклама і стимулювання збуту
Інші назви: Advertising and Sales Promotion
Автори: Худякова, Лідія Костянтинівна
Матвієнко, Валентина Михайлівна
Khudiakova, Lidiia
Matvienko, Valentyna
Ключові слова: реклама, слоган, композиція тексту, макет, рекламна кампанія;advertising, slogan, text composition, model, advertising campaign
Дата публікації: 2018
Видавництво: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету
Бібліографічний опис: Худякова Л.К., Матвієнко В.М. Реклама і стимулювання збуту. Біла Церква: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету, 2018.
Короткий огляд (реферат): У матеріалах висвітлено суть, значення, основні вимоги і завдання рекламної діяльності, види та засоби реклами. Посібник містить рекомендації щодо структури рекламного звернення та його оформлення, особливості використання у зверненні кольорів, шрифтів, ілюстрацій.
Опис: The materials highlight essence, role, main requirements and tasks of advertising activity, types and means of advertising. The textbook contains recommendations concerning the structure of an advertisement’s appeal and its design, the features of using colours, fonts, and illustrations in it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3159
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reklama i stymuljuvannja.zip2,09 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.