Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3017
Title: Маркетинг
Other Titles: Marketing
Authors: Матвієнко, Валентина Михайлівна
Худякова, Лідія Костянтинівна
Matvienko, Valentyna
Khudiakova, Lidiia
Keywords: маркетинг;marketing;реклама;advertising;стимулювання збуту;promotion of distribution;паблікрилейшнз;public relations;персональний продаж;personal sale
Issue Date: Mar-2007
Publisher: ТЕК БНАУ
Citation: Маркетинг: Навчальний посібник для дистанційного навчання / В.М. Матвієнко, Л.К. Худякова. – Біла Церква, 2007. – 290 с.
Abstract: У навчальному посібнику висвітлено сучасну концепцію маркетингу, його види і функції, комплексний аналіз і розробку стратегії та інструменти її реалізації - товарну, цінову, комунікаційну та розподільчу політики.
Description: The textbook highlights the modern concept of marketing, its kinds and functions, integrated analysis and determining the strategy and the tools of its implementation - goods, pricing, communicative and distributing policies.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3017
metadata.dc.identifier.udc: 339.138 М - 33
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.