Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвієнко, Валентина Михайлівна-
dc.contributor.authorХудякова, Лідія Костянтинівна-
dc.contributor.authorMatvienko, Valentyna-
dc.contributor.authorKhudiakova, Lidiia-
dc.date.accessioned2019-12-09T06:20:14Z-
dc.date.available2019-12-09T06:20:14Z-
dc.date.issued2007-03-
dc.identifier.citationМаркетинг: Навчальний посібник для дистанційного навчання / В.М. Матвієнко, Л.К. Худякова. – Біла Церква, 2007. – 290 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3017-
dc.descriptionThe textbook highlights the modern concept of marketing, its kinds and functions, integrated analysis and determining the strategy and the tools of its implementation - goods, pricing, communicative and distributing policies.uk_UA
dc.description.abstractУ навчальному посібнику висвітлено сучасну концепцію маркетингу, його види і функції, комплексний аналіз і розробку стратегії та інструменти її реалізації - товарну, цінову, комунікаційну та розподільчу політики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТЕК БНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectpromotion of distributionuk_UA
dc.subjectпаблікрилейшнзuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectперсональний продажuk_UA
dc.subjectpersonal saleuk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.title.alternativeMarketinguk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
dc.identifier.udc339.138 М - 33uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.