Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3017
Назва: Маркетинг
Інші назви: Marketing
Автори: Матвієнко, Валентина Михайлівна
Худякова, Лідія Костянтинівна
Matvienko, Valentyna
Khudiakova, Lidiia
Ключові слова: маркетинг;marketing;реклама;advertising;стимулювання збуту;promotion of distribution;паблікрилейшнз;public relations;персональний продаж;personal sale
Дата публікації: бер-2007
Видавництво: ТЕК БНАУ
Бібліографічний опис: Маркетинг: Навчальний посібник для дистанційного навчання / В.М. Матвієнко, Л.К. Худякова. – Біла Церква, 2007. – 290 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику висвітлено сучасну концепцію маркетингу, його види і функції, комплексний аналіз і розробку стратегії та інструменти її реалізації - товарну, цінову, комунікаційну та розподільчу політики.
Опис: The textbook highlights the modern concept of marketing, its kinds and functions, integrated analysis and determining the strategy and the tools of its implementation - goods, pricing, communicative and distributing policies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3017
УДК: 339.138 М - 33
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.