Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1751
Title: Маркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва України
Other Titles: Marketing approaches to the functioning enterprises of egg poultry industry of Ukraine
Authors: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Гаврик, Олеся Юріївна
Havryk, Olesya
Хомяк, Наталія Василівна
Khomiak, Natalia
Keywords: маркетинг;marketing;яєчне птахівництво;egg poultry farming;цінова політика;pricing policy;стратегії;strategy
Issue Date: 2018
Publisher: Подільський державний аграрно-технічний ун-т, ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", ПП "Інститут економіки
Citation: Варченко О.М. Маркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва України / О.М. Варченко, О.Ю. Гаврик, Н.В. Хомяк // Інноваційна економіка. - 2018. - Вип. 3-4(74). - С.102-107.
Abstract: Сучасне промислове птахівництво є найбільш динамічною галуззю тваринництва, яка незалежно від сезону року, на основі використання високопродуктивних кросів, нових ресурсозберігаючих технологій, збалансованих раціонів спроможна виробляти продукцію у великих обсягах і в стислі терміни. Характерною особливістю нинішнього етапу розвитку ринку яєць є активізація конкуренції, що зумовлює необхідність запровадження для підприємств нових підходів до формування структури управління, розробки стратегічних напрямів маркетингового планування розвитку виробництва з метою більш повного задоволення споживчого попиту населення в продукції птахівництва необхідної якості, обсягу та асортименту.
Description: Modern industrial poultry farming is the most dynamic industry livestock breeding, which irrespective of the season, based on the use of high-performance crosses, new resource-saving technologies, balanced rations, can produce products in large volumes and in short terms. A characteristic feature of the current stage of the egg market development is the intensification of competition, which necessitates the introduction of new approaches to enterprises for the formation of a management structure, the development of strategic directions of marketing planning for the development of production in order to more fully meet the consumer's demand for poultry products of the required quality, volume and range.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1751
ISSN: 2309-1533
2310-4864 (ел. вар.)
metadata.dc.identifier.udc: 631.15:636.5(477)
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketynhovi_pidkhody.pdf583,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.