Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарченко, Ольга Миронівна-
dc.contributor.authorVarchenko, Olga-
dc.contributor.authorГаврик, Олеся Юріївна-
dc.contributor.authorHavryk, Olesya-
dc.contributor.authorХомяк, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorKhomiak, Natalia-
dc.date.accessioned2018-12-20T13:04:57Z-
dc.date.available2018-12-20T13:04:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВарченко О.М. Маркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва України / О.М. Варченко, О.Ю. Гаврик, Н.В. Хомяк // Інноваційна економіка. - 2018. - Вип. 3-4(74). - С.102-107.uk_UA
dc.identifier.issn2309-1533-
dc.identifier.issn2310-4864 (ел. вар.)-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1751-
dc.descriptionModern industrial poultry farming is the most dynamic industry livestock breeding, which irrespective of the season, based on the use of high-performance crosses, new resource-saving technologies, balanced rations, can produce products in large volumes and in short terms. A characteristic feature of the current stage of the egg market development is the intensification of competition, which necessitates the introduction of new approaches to enterprises for the formation of a management structure, the development of strategic directions of marketing planning for the development of production in order to more fully meet the consumer's demand for poultry products of the required quality, volume and range.uk_UA
dc.description.abstractСучасне промислове птахівництво є найбільш динамічною галуззю тваринництва, яка незалежно від сезону року, на основі використання високопродуктивних кросів, нових ресурсозберігаючих технологій, збалансованих раціонів спроможна виробляти продукцію у великих обсягах і в стислі терміни. Характерною особливістю нинішнього етапу розвитку ринку яєць є активізація конкуренції, що зумовлює необхідність запровадження для підприємств нових підходів до формування структури управління, розробки стратегічних напрямів маркетингового планування розвитку виробництва з метою більш повного задоволення споживчого попиту населення в продукції птахівництва необхідної якості, обсягу та асортименту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПодільський державний аграрно-технічний ун-т, ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", ПП "Інститут економікиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectяєчне птахівництвоuk_UA
dc.subjectegg poultry farminguk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing approaches to the functioning enterprises of egg poultry industry of Ukraineuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc631.15:636.5(477)uk_UA
dc.identifier.jelQ 13, L66-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketynhovi_pidkhody.pdf583,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.