Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1751
Назва: Маркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва України
Інші назви: Marketing approaches to the functioning enterprises of egg poultry industry of Ukraine
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Гаврик, Олеся Юріївна
Havryk, Olesya
Хомяк, Наталія Василівна
Khomiak, Natalia
Ключові слова: маркетинг;marketing;яєчне птахівництво;egg poultry farming;цінова політика;pricing policy;стратегії;strategy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Подільський державний аграрно-технічний ун-т, ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", ПП "Інститут економіки
Бібліографічний опис: Варченко О.М. Маркетингові підходи щодо функціонування підприємств яєчного птахівництва України / О.М. Варченко, О.Ю. Гаврик, Н.В. Хомяк // Інноваційна економіка. - 2018. - Вип. 3-4(74). - С.102-107.
Короткий огляд (реферат): Сучасне промислове птахівництво є найбільш динамічною галуззю тваринництва, яка незалежно від сезону року, на основі використання високопродуктивних кросів, нових ресурсозберігаючих технологій, збалансованих раціонів спроможна виробляти продукцію у великих обсягах і в стислі терміни. Характерною особливістю нинішнього етапу розвитку ринку яєць є активізація конкуренції, що зумовлює необхідність запровадження для підприємств нових підходів до формування структури управління, розробки стратегічних напрямів маркетингового планування розвитку виробництва з метою більш повного задоволення споживчого попиту населення в продукції птахівництва необхідної якості, обсягу та асортименту.
Опис: Modern industrial poultry farming is the most dynamic industry livestock breeding, which irrespective of the season, based on the use of high-performance crosses, new resource-saving technologies, balanced rations, can produce products in large volumes and in short terms. A characteristic feature of the current stage of the egg market development is the intensification of competition, which necessitates the introduction of new approaches to enterprises for the formation of a management structure, the development of strategic directions of marketing planning for the development of production in order to more fully meet the consumer's demand for poultry products of the required quality, volume and range.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1751
ISSN: 2309-1533
2310-4864 (ел. вар.)
УДК: 631.15:636.5(477)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketynhovi_pidkhody.pdf583,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.