Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879
Title: Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти
Other Titles: Individual Psychological Aspects of Formation of Educational Motivation in Students
Authors: Харчишина, Ольга Миколаївна
Kharchyshyna, Olha
Матвієнко, Валентина Михайлівна
Matvienko, Valentyna
Keywords: навчальна мотивація;educational motivation;індивідуальні особливості;individual characteristics;освітній процес;learning process;когнітивні чинники;cognitive factors;інтерактивне навчання;interactive learning
Issue Date: 12-Dec-2024
Publisher: Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти
Citation: Харчишина О. М., Матвієнко В. М. Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти // Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : зб. матеріалів Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 грудня 2024 р., м. Біла Церква). – Ч. 2. – Біла Церква, 2024. – С. 240
Abstract: У статті розглядаються індивідуально-психологічні чинники, що впливають на формування навчальної мотивації здобувачів освіти. Проаналізовано роль особистісних, емоційних, когнітивних і соціокультурних факторів у навчальному процесі. Визначено внутрішні та зовнішні детермінанти мотивації, а також практичні підходи до її підвищення. Запропоновано рекомендації щодо використання інтерактивних методів навчання, адаптації навчальних програм та надання студентам більшої автономії у виборі завдань.
Description: The article examines the individual psychological factors influencing the formation of educational motivation among students. The role of personal, emotional, cognitive, and sociocultural factors in the learning process is analyzed. Internal and external determinants of motivation are identified, along with practical approaches to enhancing it. Recommendations are proposed for the use of interactive teaching methods, adaptation of educational programs, and providing students with greater autonomy in task selection.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879
ISBN: 978-83-68480-00-9
metadata.dc.identifier.udc: 159.923.2:378.015.3 Х 12
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
induvidualno_psykholohichni.pdf161,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.