Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879
Назва: Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти
Інші назви: Individual Psychological Aspects of Formation of Educational Motivation in Students
Автори: Харчишина, Ольга Миколаївна
Kharchyshyna, Olha
Матвієнко, Валентина Михайлівна
Matvienko, Valentyna
Ключові слова: навчальна мотивація;educational motivation;індивідуальні особливості;individual characteristics;освітній процес;learning process;когнітивні чинники;cognitive factors;інтерактивне навчання;interactive learning
Дата публікації: 12-гру-2024
Видавництво: Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти
Бібліографічний опис: Харчишина О. М., Матвієнко В. М. Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти // Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : зб. матеріалів Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 грудня 2024 р., м. Біла Церква). – Ч. 2. – Біла Церква, 2024. – С. 240
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються індивідуально-психологічні чинники, що впливають на формування навчальної мотивації здобувачів освіти. Проаналізовано роль особистісних, емоційних, когнітивних і соціокультурних факторів у навчальному процесі. Визначено внутрішні та зовнішні детермінанти мотивації, а також практичні підходи до її підвищення. Запропоновано рекомендації щодо використання інтерактивних методів навчання, адаптації навчальних програм та надання студентам більшої автономії у виборі завдань.
Опис: The article examines the individual psychological factors influencing the formation of educational motivation among students. The role of personal, emotional, cognitive, and sociocultural factors in the learning process is analyzed. Internal and external determinants of motivation are identified, along with practical approaches to enhancing it. Recommendations are proposed for the use of interactive teaching methods, adaptation of educational programs, and providing students with greater autonomy in task selection.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879
ISBN: 978-83-68480-00-9
УДК: 159.923.2:378.015.3 Х 12
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
induvidualno_psykholohichni.pdf161,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.