Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Харчишина, Ольга Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Kharchyshyna, Olha | - |
| dc.contributor.author | Матвієнко, Валентина Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Matvienko, Valentyna | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T12:28:27Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-21T12:28:27Z | - |
| dc.date.issued | 2024-12-12 | - |
| dc.identifier.citation | Харчишина О. М., Матвієнко В. М. Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти // Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : зб. матеріалів Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 грудня 2024 р., м. Біла Церква). – Ч. 2. – Біла Церква, 2024. – С. 240 | uk_UA |
| dc.identifier.isbn | 978-83-68480-00-9 | - |
| dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879 | - |
| dc.description | The article examines the individual psychological factors influencing the formation of educational motivation among students. The role of personal, emotional, cognitive, and sociocultural factors in the learning process is analyzed. Internal and external determinants of motivation are identified, along with practical approaches to enhancing it. Recommendations are proposed for the use of interactive teaching methods, adaptation of educational programs, and providing students with greater autonomy in task selection. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються індивідуально-психологічні чинники, що впливають на формування навчальної мотивації здобувачів освіти. Проаналізовано роль особистісних, емоційних, когнітивних і соціокультурних факторів у навчальному процесі. Визначено внутрішні та зовнішні детермінанти мотивації, а також практичні підходи до її підвищення. Запропоновано рекомендації щодо використання інтерактивних методів навчання, адаптації навчальних програм та надання студентам більшої автономії у виборі завдань. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти | uk_UA |
| dc.subject | навчальна мотивація | uk_UA |
| dc.subject | educational motivation | uk_UA |
| dc.subject | індивідуальні особливості | uk_UA |
| dc.subject | individual characteristics | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | learning process | uk_UA |
| dc.subject | когнітивні чинники | uk_UA |
| dc.subject | cognitive factors | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
| dc.subject | interactive learning | uk_UA |
| dc.title | Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти | uk_UA |
| dc.title.alternative | Individual Psychological Aspects of Formation of Educational Motivation in Students | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| dc.identifier.udc | 159.923.2:378.015.3 Х 12 | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| induvidualno_psykholohichni.pdf | 161,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.