Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарчишина, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorKharchyshyna, Olha-
dc.contributor.authorМатвієнко, Валентина Михайлівна-
dc.contributor.authorMatvienko, Valentyna-
dc.date.accessioned2025-10-21T12:28:27Z-
dc.date.available2025-10-21T12:28:27Z-
dc.date.issued2024-12-12-
dc.identifier.citationХарчишина О. М., Матвієнко В. М. Індивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освіти // Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : зб. матеріалів Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 грудня 2024 р., м. Біла Церква). – Ч. 2. – Біла Церква, 2024. – С. 240uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-68480-00-9-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14879-
dc.descriptionThe article examines the individual psychological factors influencing the formation of educational motivation among students. The role of personal, emotional, cognitive, and sociocultural factors in the learning process is analyzed. Internal and external determinants of motivation are identified, along with practical approaches to enhancing it. Recommendations are proposed for the use of interactive teaching methods, adaptation of educational programs, and providing students with greater autonomy in task selection.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються індивідуально-психологічні чинники, що впливають на формування навчальної мотивації здобувачів освіти. Проаналізовано роль особистісних, емоційних, когнітивних і соціокультурних факторів у навчальному процесі. Визначено внутрішні та зовнішні детермінанти мотивації, а також практичні підходи до її підвищення. Запропоновано рекомендації щодо використання інтерактивних методів навчання, адаптації навчальних програм та надання студентам більшої автономії у виборі завдань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський інститут неперервної професійної освітиuk_UA
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UA
dc.subjecteducational motivationuk_UA
dc.subjectіндивідуальні особливостіuk_UA
dc.subjectindividual characteristicsuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjectкогнітивні чинникиuk_UA
dc.subjectcognitive factorsuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.titleІндивідуально-психологічні аспекти формування навчальної мотивації у здобувачів освітиuk_UA
dc.title.alternativeIndividual Psychological Aspects of Formation of Educational Motivation in Studentsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc159.923.2:378.015.3 Х 12uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
induvidualno_psykholohichni.pdf161,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.