Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1462
Назва: Проблеми організації автономного   навчання іноземних мов студентів   вищої школи: сучасні методи   та стратегії
Інші назви: Проблемы организации автономного обучения иностранным языкам студентов высшей школы: современные методы и стратегии
Some issues of autonomous teaching foreign languages organization for high school students: modern methods and strategies
Автори: Рєзнік, Віта Григорівна
Ryeznik, Vita
Лобачова, Світлана Віталіївна
Lobachova, Svitlana
Ключові слова: автономне навчання;autonomous learning;навчальні стратегії;teaching strategies;навчальний процес;educational process;навчальні технології.;teaching technologies
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Рєзнік В.Г. Проблеми організації автономного навчання іноземних мов студентів вищої школи: сучасні методи та стратегії // В.Г. Рєзнік, С.В. Лобачова // Молодий вчений. – 2017. – № 12.1 (52.1). – С.76 – 79.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується зміст поняття «автономне навчання», умови його успішної організації та основні характеристики. Визначено роль учасників навчального процесу в реалізації завдань вивчення іноземних мов у вищій школі. Автори акцентують увагу на тому, що викладач організовує навчальну діяльність на партнерських засадах, мотивує та підтримує пізнавальний інтерес до вивчення іноземних мов, є помічником та консультантом у навчальній діяльності. Автономне навчання розглядається як одна з технологій особистісно-орієнтованого навчання, що забезпечує самовизначення та самореалізацію студента у процесі оволодіння іноземною мовою.
Опис: The paper deals with the notion of autonomous learning, its basic features and preconditions for successful organization. The role of educational process participants in realization of the goals of foreign languages learning in high school is determined. The authors focus on organizational function of a teacher carried out on partnership approach, they point out that a teacher encourages students’ cognition interest in foreign languages learning and is an assistant and manager in student educational activity. Autonomous learning is considered to be a student-centered education technology providing student personal identity and fulfillment in the process of learning a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1462
ISSN: (Print): 2304-5809;(Online): 2313-2167
УДК: УДК 159.922.4:504:378:63
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy`_organi.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.