Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРєзнік, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorRyeznik, Vita-
dc.contributor.authorЛобачова, Світлана Віталіївна-
dc.contributor.authorLobachova, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-11-05T08:22:13Z-
dc.date.available2018-11-05T08:22:13Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationРєзнік В.Г. Проблеми організації автономного навчання іноземних мов студентів вищої школи: сучасні методи та стратегії // В.Г. Рєзнік, С.В. Лобачова // Молодий вчений. – 2017. – № 12.1 (52.1). – С.76 – 79.uk_UA
dc.identifier.issn(Print): 2304-5809;(Online): 2313-2167-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1462-
dc.descriptionThe paper deals with the notion of autonomous learning, its basic features and preconditions for successful organization. The role of educational process participants in realization of the goals of foreign languages learning in high school is determined. The authors focus on organizational function of a teacher carried out on partnership approach, they point out that a teacher encourages students’ cognition interest in foreign languages learning and is an assistant and manager in student educational activity. Autonomous learning is considered to be a student-centered education technology providing student personal identity and fulfillment in the process of learning a foreign language.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується зміст поняття «автономне навчання», умови його успішної організації та основні характеристики. Визначено роль учасників навчального процесу в реалізації завдань вивчення іноземних мов у вищій школі. Автори акцентують увагу на тому, що викладач організовує навчальну діяльність на партнерських засадах, мотивує та підтримує пізнавальний інтерес до вивчення іноземних мов, є помічником та консультантом у навчальній діяльності. Автономне навчання розглядається як одна з технологій особистісно-орієнтованого навчання, що забезпечує самовизначення та самореалізацію студента у процесі оволодіння іноземною мовою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectавтономне навчанняuk_UA
dc.subjectautonomous learninguk_UA
dc.subjectнавчальні стратегіїuk_UA
dc.subjectteaching strategiesuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectнавчальні технології.uk_UA
dc.subjectteaching technologiesuk_UA
dc.titleПроблеми організації автономного   навчання іноземних мов студентів   вищої школи: сучасні методи   та стратегіїuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы организации автономного обучения иностранным языкам студентов высшей школы: современные методы и стратегииuk_UA
dc.title.alternativeSome issues of autonomous teaching foreign languages organization for high school students: modern methods and strategiesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udcУДК 159.922.4:504:378:63uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy`_organi.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.