Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14339
Назва: Directions of increasing competitiveness of the enterprise in the intensified competition conditions
Інші назви: Напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах посилених конкуренції
Автори: Stukalova, Vladyslava
Стукалова, Владіслава Віталіївна
Grynchuk, Yulia
Гринчук, Юлія Сергіївна
Ключові слова: Enterprise competitiveness, strategic management, retail trade, marketing strategy, distribution, market expansion, logistics hubs, products packaging, price segment, digital marketing;конкурентоспроможність підприємства, стратегічний менеджмент, роздрібна торгівля, маркетингова стратегія, дистрибуція, розширення ринку, логістичні хаби, упаковка продукції, ціновий сегмент, цифровий маркетинг
Дата публікації: 2025
Видавництво: Комратський державний університет
Бібліографічний опис: Stukalova V. Directions of increasing competitiveness of the enterprise in the intensified competition conditions / Stukalova V., Grynchuk Y. // VI міжнар. конкурс студ. наук. – досл. робіт з економіки (Комрат (Молдова), 11.11.2024 р.). Комрат: Комратський державний університет, 2025. - Том 2. - С. 38-43.
Короткий огляд (реферат): The article deals with topical aspects of the formation of competitiveness of the enterprise in the conditions of increased market competition, in particular in the field of retail trade. The authors emphasize the need to adapt the management strategies to changes in consumer preferences and market dynamics. A step -by -step strategy for expanding the geographical presence of the enterprise is proposed, which includes the analysis of potential regions, the formation of a partnership network, the creation of logistics hubs, active marketing support and the development of its own trade network. Particular attention is paid to updating the range of products in the middle price segment, improving the design of packaging and introducing innovations in product promotion. The systematic approach to expanding markets, optimization of distribution and formation of stable marketing policy is considered as a key factor in ensuring the competitiveness of the enterprise in modern conditions.
Опис: У статті розглянуто актуальні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства в умовах посилення ринкової конкуренції, зокрема у сфері роздрібної торгівлі. Автори наголошують на необхідності адаптації стратегій управління до змін споживчих уподобань та динаміки ринку. Запропоновано поетапну стратегію розширення географічної присутності підприємства, яка включає аналіз потенційних регіонів, формування партнерської мережі, створення логістичних хабів, активну маркетингову підтримку та розвиток власної торговельної мережі. Особлива увага приділена оновленню асортименту продукції в середньому ціновому сегменті, удосконаленню дизайну упаковки та впровадженню інновацій у просування продукції. Системний підхід до розширення ринків збуту, оптимізації дистрибуції та формування стійкої маркетингової політики розглядається як ключовий чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14339
УДК: 658.152:005.332.4
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стукалова В..pdf4,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.