Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStukalova, Vladyslava-
dc.contributor.authorСтукалова, Владіслава Віталіївна-
dc.contributor.authorGrynchuk, Yulia-
dc.contributor.authorГринчук, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-07T12:05:54Z-
dc.date.available2025-07-07T12:05:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationStukalova V. Directions of increasing competitiveness of the enterprise in the intensified competition conditions / Stukalova V., Grynchuk Y. // VI міжнар. конкурс студ. наук. – досл. робіт з економіки (Комрат (Молдова), 11.11.2024 р.). Комрат: Комратський державний університет, 2025. - Том 2. - С. 38-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14339-
dc.descriptionУ статті розглянуто актуальні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства в умовах посилення ринкової конкуренції, зокрема у сфері роздрібної торгівлі. Автори наголошують на необхідності адаптації стратегій управління до змін споживчих уподобань та динаміки ринку. Запропоновано поетапну стратегію розширення географічної присутності підприємства, яка включає аналіз потенційних регіонів, формування партнерської мережі, створення логістичних хабів, активну маркетингову підтримку та розвиток власної торговельної мережі. Особлива увага приділена оновленню асортименту продукції в середньому ціновому сегменті, удосконаленню дизайну упаковки та впровадженню інновацій у просування продукції. Системний підхід до розширення ринків збуту, оптимізації дистрибуції та формування стійкої маркетингової політики розглядається як ключовий чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with topical aspects of the formation of competitiveness of the enterprise in the conditions of increased market competition, in particular in the field of retail trade. The authors emphasize the need to adapt the management strategies to changes in consumer preferences and market dynamics. A step -by -step strategy for expanding the geographical presence of the enterprise is proposed, which includes the analysis of potential regions, the formation of a partnership network, the creation of logistics hubs, active marketing support and the development of its own trade network. Particular attention is paid to updating the range of products in the middle price segment, improving the design of packaging and introducing innovations in product promotion. The systematic approach to expanding markets, optimization of distribution and formation of stable marketing policy is considered as a key factor in ensuring the competitiveness of the enterprise in modern conditions.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКомратський державний університетuk_UA
dc.subjectEnterprise competitiveness, strategic management, retail trade, marketing strategy, distribution, market expansion, logistics hubs, products packaging, price segment, digital marketinguk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємства, стратегічний менеджмент, роздрібна торгівля, маркетингова стратегія, дистрибуція, розширення ринку, логістичні хаби, упаковка продукції, ціновий сегмент, цифровий маркетингuk_UA
dc.titleDirections of increasing competitiveness of the enterprise in the intensified competition conditionsuk_UA
dc.title.alternativeНапрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах посилених конкуренціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc658.152:005.332.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стукалова В..pdf4,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.