Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14175
Назва: Проблеми поглядів на піраміду ефективності засвоєння знань та її застосування
Інші назви: Problems of views on the pyramid of the efficiency of knowledge assimilation and its application
Автори: Карпенко, Світлана Дмитрівна
Karpenko, Svitlana
Ключові слова: інтерактивні методи навчання;interactive learning methods;П. Фрейде;P. Freide;піраміда ефективності засвоєння знань;pyramid of efficiency of knowledge acquisition
Дата публікації: жов-2024
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Карпенко С.Д. Проблеми поглядів на піраміду ефективності засвоєння знань та її застосування / С. Д. Карпенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 3 жовтня 2024 р). - Біла Церква, 2024. - С. 19-20.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено питання ефективності застосування інтерактивних методів навчання. Акцентовано увагу на поширенні поглядів П.Фрейде стосовно переходу сучасної освіти від ідеї «накопичення» до «проблемно визначальної».
Опис: The question of the effectiveness of the use of interactive teaching methods is highlighted. Attention is focused on the spread of P. Freud's views regarding the transition of modern education from the idea of"accumulation" to "problematic-determining".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14175
УДК: 378:316.77
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy pohliad.pdf389,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.