Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14175
Title: Проблеми поглядів на піраміду ефективності засвоєння знань та її застосування
Other Titles: Problems of views on the pyramid of the efficiency of knowledge assimilation and its application
Authors: Карпенко, Світлана Дмитрівна
Karpenko, Svitlana
Keywords: інтерактивні методи навчання;interactive learning methods;П. Фрейде;P. Freide;піраміда ефективності засвоєння знань;pyramid of efficiency of knowledge acquisition
Issue Date: Oct-2024
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Карпенко С.Д. Проблеми поглядів на піраміду ефективності засвоєння знань та її застосування / С. Д. Карпенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 3 жовтня 2024 р). - Біла Церква, 2024. - С. 19-20.
Abstract: Висвітлено питання ефективності застосування інтерактивних методів навчання. Акцентовано увагу на поширенні поглядів П.Фрейде стосовно переходу сучасної освіти від ідеї «накопичення» до «проблемно визначальної».
Description: The question of the effectiveness of the use of interactive teaching methods is highlighted. Attention is focused on the spread of P. Freud's views regarding the transition of modern education from the idea of"accumulation" to "problematic-determining".
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14175
metadata.dc.identifier.udc: 378:316.77
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy pohliad.pdf389,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.