Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Світлана Дмитрівна-
dc.contributor.authorKarpenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-06-10T06:13:01Z-
dc.date.available2025-06-10T06:13:01Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationКарпенко С.Д. Проблеми поглядів на піраміду ефективності засвоєння знань та її застосування / С. Д. Карпенко // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 3 жовтня 2024 р). - Біла Церква, 2024. - С. 19-20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14175-
dc.descriptionThe question of the effectiveness of the use of interactive teaching methods is highlighted. Attention is focused on the spread of P. Freud's views regarding the transition of modern education from the idea of"accumulation" to "problematic-determining".uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено питання ефективності застосування інтерактивних методів навчання. Акцентовано увагу на поширенні поглядів П.Фрейде стосовно переходу сучасної освіти від ідеї «накопичення» до «проблемно визначальної».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectinteractive learning methodsuk_UA
dc.subjectП. Фрейдеuk_UA
dc.subjectP. Freideuk_UA
dc.subjectпіраміда ефективності засвоєння знаньuk_UA
dc.subjectpyramid of efficiency of knowledge acquisitionuk_UA
dc.titleПроблеми поглядів на піраміду ефективності засвоєння знань та її застосуванняuk_UA
dc.title.alternativeProblems of views on the pyramid of the efficiency of knowledge assimilation and its applicationuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378:316.77uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy pohliad.pdf389,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.