Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1390
Назва: Формування системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств
Інші назви: Formation of management system for marketing activities of agrarian enterprises
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Ключові слова: аграрні підприємства;the agrarian enterprises;організаційно-управлінська структура;organizational-administrative structure;маркетингова діяльність;marketing activity;служба маркетингу;marketing service
Дата публікації: 2011
Видавництво: ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", ПП "Інститут економіки, технологій і підприємництва"
Бібліографічний опис: Варченко О.М. Формування системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств / О.М. Варченко // Сталий розвиток економіки. - 2011. - №2. -С.224-227.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтована необхідність створення збутових і маркетингових служб на аграрних підприємствах із врахуванням ринкових умов їх функціонування. Розроблено моделі організаційних структур управління маркетинговою діяльністю залежно від розмірів, особливостей діяльності на ринку, фінансових можливостей.
Опис: The article substantiates the need for sales and marketing services for agricultural enterprises in the light of market conditions for their functioning. Models of organizational structures of management by marketing activity depending on the sizes, features of activity in the market, financial possibilities are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1390
УДК: 631.1.027:005.3
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannya_systemy.pdf161,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.