Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1390
Title: Формування системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств
Other Titles: Formation of management system for marketing activities of agrarian enterprises
Authors: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Keywords: аграрні підприємства;the agrarian enterprises;організаційно-управлінська структура;organizational-administrative structure;маркетингова діяльність;marketing activity;служба маркетингу;marketing service
Issue Date: 2011
Publisher: ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", ПП "Інститут економіки, технологій і підприємництва"
Citation: Варченко О.М. Формування системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств / О.М. Варченко // Сталий розвиток економіки. - 2011. - №2. -С.224-227.
Abstract: В статті обґрунтована необхідність створення збутових і маркетингових служб на аграрних підприємствах із врахуванням ринкових умов їх функціонування. Розроблено моделі організаційних структур управління маркетинговою діяльністю залежно від розмірів, особливостей діяльності на ринку, фінансових можливостей.
Description: The article substantiates the need for sales and marketing services for agricultural enterprises in the light of market conditions for their functioning. Models of organizational structures of management by marketing activity depending on the sizes, features of activity in the market, financial possibilities are developed.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1390
metadata.dc.identifier.udc: 631.1.027:005.3
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
formuvannya_systemy.pdf161,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.