Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13461
Title: Наукові засади розвитку комплексу маркетингу та його використання у діяльності аграрних підприємств
Other Titles: Scientific foundations for the development of the marketing mix and its application in the activities of agrarian enterprises
Authors: Варченко, Ольга Миронівна
Olga, Varchenko
Зубченко, Вікторія Володимирівна
Victoria, Zubchenko
Варченко, Ольга Олександрівна
Olga, Varchenko
Качан, Дмитро Анатолійович
Dmytro, Kachan
Keywords: комплекс маркетингу; маркетинг О2О; аграрні підприємства; цільові ринки.;marketing mix; O2O marketing; agrarian enterprises; target markets
Issue Date: 2024
Publisher: Білоцерківський Національний Аграрний Університет
Citation: Наукові засади розвитку комплексу маркетингу та його використання у діяльності аграрних підприємств / О.М. Варченко, В.В. Зубченко, Д.А. Качан, О.О. Варченко // Економічний аналіз. - 2024. - Том 34. № 4. - С. 54-66. DOI:https://doi.org/10.35774/econa2024.04.054
Abstract: Метою статті є узагальнення теоретичних засад щодо розвитку інструментів комплексу маркетингу та розроблення пропозицій з раціонального їх використання у практичній діяльності аграрних підприємств.
Description: The purpose of this article is to consolidate theoretical foundations related to the development of marketing mix instruments and to propose recommendations for their rational use in the practical activities of agrarian enterprises.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13461
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:001.89:338.436
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54-66.pdf422,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.