Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13461
Назва: Наукові засади розвитку комплексу маркетингу та його використання у діяльності аграрних підприємств
Інші назви: Scientific foundations for the development of the marketing mix and its application in the activities of agrarian enterprises
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Olga, Varchenko
Зубченко, Вікторія Володимирівна
Victoria, Zubchenko
Варченко, Ольга Олександрівна
Olga, Varchenko
Качан, Дмитро Анатолійович
Dmytro, Kachan
Ключові слова: комплекс маркетингу; маркетинг О2О; аграрні підприємства; цільові ринки.;marketing mix; O2O marketing; agrarian enterprises; target markets
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський Національний Аграрний Університет
Бібліографічний опис: Наукові засади розвитку комплексу маркетингу та його використання у діяльності аграрних підприємств / О.М. Варченко, В.В. Зубченко, Д.А. Качан, О.О. Варченко // Економічний аналіз. - 2024. - Том 34. № 4. - С. 54-66. DOI:https://doi.org/10.35774/econa2024.04.054
Короткий огляд (реферат): Метою статті є узагальнення теоретичних засад щодо розвитку інструментів комплексу маркетингу та розроблення пропозицій з раціонального їх використання у практичній діяльності аграрних підприємств.
Опис: The purpose of this article is to consolidate theoretical foundations related to the development of marketing mix instruments and to propose recommendations for their rational use in the practical activities of agrarian enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13461
УДК: 339.138:001.89:338.436
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54-66.pdf422,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.