Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13123
Title: Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу
Other Titles: The concept and main strategies of internet marketing
Authors: Пащенко, Єлизавета Андріївна
Pashchenko, Elizaveta
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Keywords: інтернет-маркетинг, інструменти та стратегії електронного маркетингу, цифрова економіка;internet marketing, tools and strategies of electronic marketing, digital economy
Issue Date: 2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Пащенко Є.А., Герасименко І.О. Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу // Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту. м. Біла Церква, 24 квітня 2024 р., С. 154-156.
Abstract: Узагальнено сутність та визначено актуальність інтернет-маркетингу в умовах сучасної цифрової економіки. Представлено зміст та роль ключових стратегій інтернет-маркетингу: оптимізація вебсайтів та пошукових систем, пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, електронна комерція, email-маркетинг, контент-маркетинг, аналітика та вимірювання результатів.
Description: The essence has been generalized and the relevance of internet marketing in the context of the modern digital economy has been determined. The content and role of key internet marketing strategies are presented: website and search engine optimization, search marketing, social media marketing, e-commerce, email marketing, content marketing, analytics, and performance measurement.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13123
metadata.dc.identifier.udc: 339.138/.371.4:004.738.5
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.