Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13123
Назва: Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу
Інші назви: The concept and main strategies of internet marketing
Автори: Пащенко, Єлизавета Андріївна
Pashchenko, Elizaveta
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Ключові слова: інтернет-маркетинг, інструменти та стратегії електронного маркетингу, цифрова економіка;internet marketing, tools and strategies of electronic marketing, digital economy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Пащенко Є.А., Герасименко І.О. Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу // Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту. м. Біла Церква, 24 квітня 2024 р., С. 154-156.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено сутність та визначено актуальність інтернет-маркетингу в умовах сучасної цифрової економіки. Представлено зміст та роль ключових стратегій інтернет-маркетингу: оптимізація вебсайтів та пошукових систем, пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, електронна комерція, email-маркетинг, контент-маркетинг, аналітика та вимірювання результатів.
Опис: The essence has been generalized and the relevance of internet marketing in the context of the modern digital economy has been determined. The content and role of key internet marketing strategies are presented: website and search engine optimization, search marketing, social media marketing, e-commerce, email marketing, content marketing, analytics, and performance measurement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13123
УДК: 339.138/.371.4:004.738.5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.