Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13121
Назва: Напрями впливу маркетингових комунікацій на забезпечення прибутковості підприємства
Інші назви: Directions of the impact of marketing communications on ensuring the profitability of the enterprise
Автори: Остапченко, Станіслав Євгенович
Ostapchenko, Stanislav
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Ключові слова: маркетинг, підприємство, маркетингова комунікація, прибуток;marketing, enterprise, marketing communication, profit
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Остапченко С., Герасименко І. Напрями впливу маркетингових комунікацій на забезпечення прибутковості підприємства // Матеріали науково-практичного форуму студентів та молодих вчених «Інтелектуальний мікс 2024», м. Хмельницький, 11 червня 2024 р., С. 111-113.
Короткий огляд (реферат): Дано визначення понятть "маркетингова комунікація. Визначено що маркетингова комунікація має значний вплив на прибутковість підприємства, оскільки вона є ключовим інструментом для залучення і утримання клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення його репутації. Наведено основні напрями впливу маркетингових комунікацій на прибутковість підприємства.
Опис: The concept of “marketing communication” is defined. It is determined that marketing communication has a significant impact on the profitability of an enterprise, as it is a key tool for attracting and retaining customers, increasing brand awareness and strengthening its reputation. The main directions of influence of marketing communications on the profitability of enterprise are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13121
УДК: 658.5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.