Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13121
Title: Напрями впливу маркетингових комунікацій на забезпечення прибутковості підприємства
Other Titles: Directions of the impact of marketing communications on ensuring the profitability of the enterprise
Authors: Остапченко, Станіслав Євгенович
Ostapchenko, Stanislav
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Keywords: маркетинг, підприємство, маркетингова комунікація, прибуток;marketing, enterprise, marketing communication, profit
Issue Date: 2024
Citation: Остапченко С., Герасименко І. Напрями впливу маркетингових комунікацій на забезпечення прибутковості підприємства // Матеріали науково-практичного форуму студентів та молодих вчених «Інтелектуальний мікс 2024», м. Хмельницький, 11 червня 2024 р., С. 111-113.
Abstract: Дано визначення понятть "маркетингова комунікація. Визначено що маркетингова комунікація має значний вплив на прибутковість підприємства, оскільки вона є ключовим інструментом для залучення і утримання клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення його репутації. Наведено основні напрями впливу маркетингових комунікацій на прибутковість підприємства.
Description: The concept of “marketing communication” is defined. It is determined that marketing communication has a significant impact on the profitability of an enterprise, as it is a key tool for attracting and retaining customers, increasing brand awareness and strengthening its reputation. The main directions of influence of marketing communications on the profitability of enterprise are presented.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13121
metadata.dc.identifier.udc: 658.5
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.