Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12993
Назва: Людиноцентрична концепція маркетингової діяльності сучасного підприємства
Інші назви: Human-centric concept of marketing activity of the modern enterprise
Автори: Юхименко, Петро Іванович
Yukhymenko, Petro
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Якимюк, Юлія Петрівна
Yakymyuk, Yulia
Юзвенко, Павло Іванович
Yuzvenko, Pavlo
Ключові слова: маркетингова концепція «Індустрії 5.0», екосистема, людиноцентричність, діджиталізація маркетингової діяльності;marketing concept of «Industry 5.0», ecosystem, human-centeredness, digitalization of marketing activity, human capital, innovation.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ«Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці».
Бібліографічний опис: Юхименко П.І., Герасименко І.О., Якимюк Ю.П., Юзвенко П.І. Людиноцентрична концепція маркетингової діяльності сучасного підприємства. Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ«Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці», 2024. – № 44. –582 с. C. 130-141. URL: https://archives.journal-grail.science/index.php/2710-3056/issue/view/04.10.2024/5/ DOI 10/36074/grail-of-science.04.10.2024.016/
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено важливість впровадження нової маркетингової концепції на принципах «Індустрії 5.0» в діяльності підприємства в новій цифровій екосистемі, концентрується увага на стійкість, сталий розвиток та людиноцентричність в діяльності підприємства в умовах входження в новий економічний простір Європи. Показано, що впровадження людино центричної маркетингової концепції сприятиме зростанню конкурентоспроможності підприємства в довгостроковій перспективі.
Опис: The article explores the importance of implementing a new marketing concept based on the principles of Industry 5.0 in the marketing activities of an enterprise in the new digital ecosystem. The article focuses on sustainability, sustainable development and human-centeredness in the activities of an enterprise in the context of entering the new economic space of Europe. It is shown that the introduction of a new marketing concept will contribute to the growth of the enterprise's competitiveness in the long term.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12993
УДК: 378.112:005.336.1(477)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-7-PB-131-142.pdf219,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.