Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮхименко, Петро Іванович-
dc.contributor.authorYukhymenko, Petro-
dc.contributor.authorГерасименко, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorHerasymenko, Iryna-
dc.contributor.authorЯкимюк, Юлія Петрівна-
dc.contributor.authorYakymyuk, Yulia-
dc.contributor.authorЮзвенко, Павло Іванович-
dc.contributor.authorYuzvenko, Pavlo-
dc.date.accessioned2024-12-17T12:00:13Z-
dc.date.available2024-12-17T12:00:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЮхименко П.І., Герасименко І.О., Якимюк Ю.П., Юзвенко П.І. Людиноцентрична концепція маркетингової діяльності сучасного підприємства. Грааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ«Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці», 2024. – № 44. –582 с. C. 130-141. URL: https://archives.journal-grail.science/index.php/2710-3056/issue/view/04.10.2024/5/ DOI 10/36074/grail-of-science.04.10.2024.016/uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12993-
dc.descriptionThe article explores the importance of implementing a new marketing concept based on the principles of Industry 5.0 in the marketing activities of an enterprise in the new digital ecosystem. The article focuses on sustainability, sustainable development and human-centeredness in the activities of an enterprise in the context of entering the new economic space of Europe. It is shown that the introduction of a new marketing concept will contribute to the growth of the enterprise's competitiveness in the long term.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено важливість впровадження нової маркетингової концепції на принципах «Індустрії 5.0» в діяльності підприємства в новій цифровій екосистемі, концентрується увага на стійкість, сталий розвиток та людиноцентричність в діяльності підприємства в умовах входження в новий економічний простір Європи. Показано, що впровадження людино центричної маркетингової концепції сприятиме зростанню конкурентоспроможності підприємства в довгостроковій перспективі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГрааль науки : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ«Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці».uk_UA
dc.subjectмаркетингова концепція «Індустрії 5.0», екосистема, людиноцентричність, діджиталізація маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectmarketing concept of «Industry 5.0», ecosystem, human-centeredness, digitalization of marketing activity, human capital, innovation.uk_UA
dc.titleЛюдиноцентрична концепція маркетингової діяльності сучасного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeHuman-centric concept of marketing activity of the modern enterpriseuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.112:005.336.1(477)uk_UA
dc.identifier.doi10/36074/grail-of-science.04.10.2024.016/-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-7-PB-131-142.pdf219,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.