Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12971
Назва: Conceptual principles of strategic management of dairy enterprises
Інші назви: Концептуальні засади стратегічного управління підприємствами молочного скотарства
Автори: Shupyk, Serhii
Шупик, Сергій Миколайович
Ключові слова: strategic management, development strategy, enterprise, dairy cattle breeding, innovations;стратегічне управління, стратегія розвитку, підприємство, молочне скотарство, інновації
Дата публікації: 2020
Видавництво: «Економіка та управління АПК» («AIC Economics and Management») – збірник наукових праць
Бібліографічний опис: Shupyk S. Conceptual principles of strategic management of dairy enterprises. Ekonomika ta upravlinnja APK. 2020. No 2. PP. 145–156. doi: 10.33245/2310-9262-2020-159-2-145-156
Короткий огляд (реферат): The article examines the strategy development framework of dairy enterprises, which provides a gradual and consistent change in production activity principles in the direction of growth. It is proved that the development strategy can be effective only through the introduction of an organizational and economic mechanism for the interaction of the structural centers creating income, which ensures a reproductive process within the business unit on an extended type. The feasibility of justifying the strategic development of dairy enterprises in conditions of uncertainty and strengthening crisis phenomena is highlighted for several reasons: the dairy industry is represented by a set of economic entities, the majority of which do not belong to large integrated structures; the sectoral specificity of milk production complicates the possibility of influencing the determination of business priority parameters. It is argued that in agriculture, the most acceptable strategy is that of differentiated growth at the individual economic entity level, which contributes to fuller utilization of production and resource potential, reduces the risk of commercial losses, and increases sustainability. It is proved that strategic management in dairy farms is a process of developing a promising model for the future condition of the organization, which allows for taking into account the impact of environmental factors and includes a set of adaptation and growth strategies to neutralize and flexibly adapt to their negative impact. It is shown that the model of strategic management in dairy farming should focus on an intensive type of development based on the introduction of innovative technologies and includes six consistent stages. It is highlighted that the dairy farming development strategy in agricultural enterprises should be focused on maximizing the “return” from the incentive characteristics of the industry based on flexible use of all strategy elements. It is argued that one measure to mitigate the negative impact of environmental factors on dairy farming development is to increase the internal potential for innovation in both production and marketing environments within agricultural enterprises.
Опис: У статті розглядаються концептуальні засади розробки стратегії розвитку підприємств молочного скотарства, які передбачають поступову та послідовну зміну принципів ведення виробничої діяльності у напрямі зростання. Доведено, що стратегія розвитку може бути ефективною лише за умови впровадження організаційно-економічного механізму взаємодії структурних центрів створення прибутку, за якого забезпечується відтворювальний процес всередині господарської одиниці за розширеним типом. Висвітлено доцільність обґрунтування стратегічного розвитку підприємств молочного скотарства в умовах невизначеності та посилення кризових явищ, оскільки галузь молочного скотарства представлена сукупністю господарюючих суб’єктів, переважна більшість яких не належить до великих інтегрованих структур. Галузева специфіка виробництва молока зумовлює обмеження щодо можливості впливу на визначення параметрів пріоритетних напрямів бізнесу. Аргументовано, що в сільському господарстві найбільш прийнятною є стратегія диференційованого росту на рівні окремого господарюючого суб’єкта, що сприяє більш повному використанню виробничого та ресурсного потенціалу, зниженню ризиків комерційних втрат, підвищенню стійкості функціонування тощо. Обґрунтовано, що стратегічне управління на сільськогосподарських підприємствах молочного скотарства – це процес розробки перспективної моделі майбутнього стану організації, яка дозволяє враховувати вплив чинників зовнішнього середовища та включає сукупність адаптаційних стратегій і стратегій росту щодо нейтралізації та гнучкого пристосування до негативного їх впливу. Доведено, що модель стратегічного управління в молочному скотарстві має орієнтуватися на інтенсивний тип розвитку на основі впровадження інноваційних технологій та включає шість послідовних етапів. Висвітлено, що стратегія розвитку молочного скотарства у сільськогосподарських підприємствах має бути зорієнтованою на максимізацію «віддачі» стимулівних характеристик галузі на основі гнучкого використання всіх елементів стратегії. Аргументовано, що одним із заходів щодо нівелювання негативного впливу чинників зовнішнього середовища на розвиток молочного скотарства є нарощування внутрішнього потенціалу інновацій як у виробниче, так і в маркетингове середовище діяльності сільськогосподарських підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12971
УДК: 338.43:636.034:005.21
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shupyk S. Conceptual principles of strategic management of dairy enterprises.pdf880,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.