Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12043
Title: Екораціональність як соціальна проблема та сучасний підхід маркетингової політики
Other Titles: Ecorationality as a social problem and a modern approach of marketing policy
Authors: Школьна, Ю.А.
Shkolna, Yu.
Keywords: екомаркетинг, виробнича екораціональність, споживча екораціональність;eco-marketing, production eco-rationality, consumer eco-rationality.
Issue Date: Apr-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Школьна Ю.А. Екораціональність як соціальна проблема та сучасний підхід маркетингової політики. Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко. С. 223-225
Abstract: Розглянуто підходи щодо формування та функціонування соціальних чинників екораціональності. Досліджено та представлено особливості виробничої та споживчої екораціональності. Встановлено основні завдання екомаркетингу та проблеми його використання в Україні
Description: Approaches to the formation and functioning of social factors are considered ecorationality. The features of production and consumer eco-rationality are studied and presented. The main tasks of eco-marketing and the problems of its use in Ukraine are established
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12043
metadata.dc.identifier.udc: 316.334.5:502.1:339.138
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Школьна Ю.А..pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.