Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12043
Назва: Екораціональність як соціальна проблема та сучасний підхід маркетингової політики
Інші назви: Ecorationality as a social problem and a modern approach of marketing policy
Автори: Школьна, Ю.А.
Shkolna, Yu.
Ключові слова: екомаркетинг, виробнича екораціональність, споживча екораціональність;eco-marketing, production eco-rationality, consumer eco-rationality.
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Школьна Ю.А. Екораціональність як соціальна проблема та сучасний підхід маркетингової політики. Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко. С. 223-225
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи щодо формування та функціонування соціальних чинників екораціональності. Досліджено та представлено особливості виробничої та споживчої екораціональності. Встановлено основні завдання екомаркетингу та проблеми його використання в Україні
Опис: Approaches to the formation and functioning of social factors are considered ecorationality. The features of production and consumer eco-rationality are studied and presented. The main tasks of eco-marketing and the problems of its use in Ukraine are established
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12043
УДК: 316.334.5:502.1:339.138
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Школьна Ю.А..pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.