Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11865
Title: Застосування наповнювачів у сучасному виробництві незбираномолочної продукції
Other Titles: Application of fillers in modern production of whole milk products
Authors: Гребельник, Оксана Петрівна
Hrebelnyk, Oksana
Гобжила, Костянтин Геннадійович
Hobzhyla, Konstiantyn
Доброва, Оксана Миколаївна
Dobrova, Oksana
Keywords: функціональне харчування;functional nutrition;незбираномолочна продукція;whole milk products;пряжене молоко;fermented milk;пряження;spinning;функціонально-технологічні наповнювачі;functional and technological fillers
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Гребельник О.П. Застосування наповнювачів у сучасному виробництві незбираномолочної продукції / О. П. Гребельник, К. Г. Гобжила, О. М. Доброва // Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Новітні технології виробництва та переробки продукції тваринництва. Харчові технології: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. магістрантів і молодих дослідників(БНАУ, 16 листопада 2023 р.). – Біла Церква, 2023. – С.30-32.
Series/Report no.: Новітні технології виробництва та переробки продукції тваринництва, харчові технології;
Abstract: У виробництві незбираномолочної продукції перспективним є застосування наповнювачів, що виконують одночасно декілька функцій. Проаналізовано технологію пряженого молока. Знайдено наповнювачі, що дозволяють зменшити тривалість пряження.
Description: In the production of whole milk products, it is promising to use fillers that perform several functions at the same time. The technology of fermented milk is analyzed. Found fillers that allow to reduce the duration of spinning.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11865
metadata.dc.identifier.udc: 637.141:678.046
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zastosuvannia_napovniuvachiv.pdf666,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.