Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10557
Title: Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінку
Other Titles: Marketing communications in times of war: challenges and directions of influence on consumer behavior
Authors: Зубченко, Вікторія Володимирівна
Zubchenko, Viktoria
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Осипенко, Наталія Олександрівна
Osypenko, Nataliia
Keywords: маркетингові комунікації, виклики, поведінка споживачів, військова агресія, реклама;marketing, challenges, consumer behavior, military aggression, advertising
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Зубченко В.В. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінку / Зубченко В.В., Герасименко І. О. Осипенко Н. О. // Економіка та суспільство. - 2024. - (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-20
Abstract: Стаття присвячена дослідженню впливу викликів, що постали перед політикою формування маркетингових комунікацій в умовах війни. При написанні статті використані наступні наукові методи: систематизація, індуктивний та дедуктивний методи, метод порівняння та графічний. З’ясовано, що перед сучасними українськими підприємствами виникла низка викликів, які гальмують їхній подальший розвиток. Одною із проблем є скорочення ємності ринку, що пов’язано зі зменшенням кількості споживачів та зниженням їхньої купівельної спроможності. Наступний виклик визначається зміною поведінки та сенситивністю споживачів, викликаючи невизначеність щодо негативних реакцій та репутаційних ризиків, особливо для компаній, діяльність яких пов’язана з російським ринком. І наостанок, виклик, що пов’язаний з ефективністю комунікації, оскільки чутливість суспільства вимагає від маркетологів ретельнішої уваги та обережності у створенні комунікаційних стратегій, а також пошуку ефективних каналів в умовах підвищеної фрагментації медіа.
Description: The article presents the results of a scientific study aimed at examining the challenges that arise in marketing communications in the context of a military conflict. The main purpose of the study is to analyze the challenges and identify ways to influence consumer behavior in the context of marketing communications in the context of military conflict. In order to achieve this goal, the research has defined tasks, including defining the concept of marketing communications, analyzing the current state of marketing activity of Ukrainian enterprises, and identifying the main challenges that affect marketing communications and shape consumer behavior. The study used various methods, such as systematization, inductive and deductive methods, comparison and graphical methods, which allowed not only to conduct an in-depth analysis of the challenges faced by marketing communications in the context of military conflict, but also to obtain a more complete and comprehensive understanding of this complex problem. The study found that modern Ukrainian enterprises face a number of challenges that hinder their further development. The first challenge is the reduction of market capacity, which is associated with a decrease in the number of consumers and a decrease in their purchasing power.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10557
metadata.dc.identifier.udc: 659.118
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing.pdf319,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.