Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10557
Назва: Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінку
Інші назви: Marketing communications in times of war: challenges and directions of influence on consumer behavior
Автори: Зубченко, Вікторія Володимирівна
Zubchenko, Viktoria
Герасименко, Ірина Олександрівна
Herasymenko, Iryna
Осипенко, Наталія Олександрівна
Osypenko, Nataliia
Ключові слова: маркетингові комунікації, виклики, поведінка споживачів, військова агресія, реклама;marketing, challenges, consumer behavior, military aggression, advertising
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Зубченко В.В. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінку / Зубченко В.В., Герасименко І. О. Осипенко Н. О. // Економіка та суспільство. - 2024. - (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-20
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню впливу викликів, що постали перед політикою формування маркетингових комунікацій в умовах війни. При написанні статті використані наступні наукові методи: систематизація, індуктивний та дедуктивний методи, метод порівняння та графічний. З’ясовано, що перед сучасними українськими підприємствами виникла низка викликів, які гальмують їхній подальший розвиток. Одною із проблем є скорочення ємності ринку, що пов’язано зі зменшенням кількості споживачів та зниженням їхньої купівельної спроможності. Наступний виклик визначається зміною поведінки та сенситивністю споживачів, викликаючи невизначеність щодо негативних реакцій та репутаційних ризиків, особливо для компаній, діяльність яких пов’язана з російським ринком. І наостанок, виклик, що пов’язаний з ефективністю комунікації, оскільки чутливість суспільства вимагає від маркетологів ретельнішої уваги та обережності у створенні комунікаційних стратегій, а також пошуку ефективних каналів в умовах підвищеної фрагментації медіа.
Опис: The article presents the results of a scientific study aimed at examining the challenges that arise in marketing communications in the context of a military conflict. The main purpose of the study is to analyze the challenges and identify ways to influence consumer behavior in the context of marketing communications in the context of military conflict. In order to achieve this goal, the research has defined tasks, including defining the concept of marketing communications, analyzing the current state of marketing activity of Ukrainian enterprises, and identifying the main challenges that affect marketing communications and shape consumer behavior. The study used various methods, such as systematization, inductive and deductive methods, comparison and graphical methods, which allowed not only to conduct an in-depth analysis of the challenges faced by marketing communications in the context of military conflict, but also to obtain a more complete and comprehensive understanding of this complex problem. The study found that modern Ukrainian enterprises face a number of challenges that hinder their further development. The first challenge is the reduction of market capacity, which is associated with a decrease in the number of consumers and a decrease in their purchasing power.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10557
УДК: 659.118
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing.pdf319,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.